Intuïtie

Intuïtie

Toen ik zei dat ik hier voor je ben om te spreken
De stilte was aanvankelijk oorverdovend.
Je kwam niet binnen met grote woorden
Of grote gebaren om bekend te worden.
Het kostte me tijd om me op mijn gemak te voelen met
Zowel de duwtjes als de kleine duwtjes
Dat maakte me bewust van wat er aan de hand was.
Soms is het gewoon de regel van een lied,
Andere keren onverwacht een knuffel van een kind
Dat maakt me bewust van mijn eigen energie
Weerspiegeld door de daden van anderen om me heen.
Je sterk verbonden voelen met deze stroom
Dat maakt dat ik schrijf en zonder enige inhouding
De woorden als het ware naar voren laten komen.
Zoals opzij stappen om de informatie te laten zien
En de energie verbindt met een andere bron
Diep in mezelf of met mijn Hoge Zelf.
Als ik de neiging heb om te gaan zitten en te schrijven
Ik weet dat er iets belangrijks is
Dat moet worden aangepakt.
Hardop sprekend, de berichten zijn een andere
Dimensie die een diepere betekenis geeft aan
De berichten die zich onderweg vormen.
Gewoon een andere vorm en toch het belang van geluid
Het is een andere manier om mezelf weer uit te drukken.
Mijn leven is mijn lied, mijn boek dat geschreven moet worden
Dienovereenkomstig, de manier waarop het zich omhult.
Afstemmen op zowel mijn begeleiding als mijn innerlijke
Weten of intuïtie, dit diep verbonden
Essentie die ook bij mij hoort.
Met elke dag zal het uitbreiden en groeien,
Het zal een kracht zijn die zijn weg zal vinden
soms op papier, maar altijd in mijn leven
De manier waarop ik wil communiceren en liefhebben.
Elke pagina moet worden gedeeld, zo is mij verteld,
Elk bericht moet worden geschreven
En elke keer voel ik de behoefte om te volgen
Het duwtje van binnenuit, dat is het altijd
Kristalhelder en vol liefde.
Dat is voor mij de barometer van de waarheid.
De liefde die in en door stroomt
Maken deel uit van mijn essentie en ook van mijn integratie
Met mijn hogere zelf, het wetende aspect,
Op een zeer realistische en materiële manier.
Het materialiseerde mijn verbinding met Liefde
Zoals in het leven, om alles te zijn wat ik ben en kan zijn.
En zo zal het gebeuren.

High Self @RheaDopmeijer ©
Oprechte Berichten

Hart op Aarde

About rheadopmeijer

This Heartfelt platform is focusing on healing Self and has been created to inspire to change your life. It offers a place for you to grow your spirit I am one Self, united with my Creator. At one with every aspect of creation and limitless in power and peace with @Rhea Dopmeijer

Posted on June 15, 2024, in # Nature, #Breathe #Sacred #Heartfelt #Love #Unconditional #Unity #One #Creation, #Communion, #Family, #Healing #Universal #Compassion, #Inspiration, Consciousness, HeartFelt messages, Spirituality, What is Love and tagged , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a comment